Måndagsplaner



Den här dagen bjuder på ett härligt vårväder. Jag var ute och promenerade på lunchen, och insåg snabbt att det var lite väl varmt att ha jackan på sig. Det får bli till att ha en tunnare kofta på jobbet som får användas på lunchpromenaderna, för den där jackan behövs trots allt på morgnarna när det är lite kyligare ute.

På dagordningen i dag (eller i kväll, med tanke på att klockan trots allt är rätt mycket):

Jobba ett litet tag till, men den tiden går fort.
Möta upp Karin i stan.
Eventuellt ta en fika eller promenera till Djurgården- eller kanske slå ihop de två och köpa med sig fika på promenaden.
Se Håkan Hellströms andra konsert på Cirkus för den här gången.
Försöka att ta mig hem snabbt och smidigt, vilket lär bli svårt.
Förhoppningsvis somna bredvid min Alex. Fast han kanske sover hemma i natt med tanka på att jag kommer hem sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0