So far



Min dag hittills.

Jag har ägnat mycket tid åt att försöka sitta på ett sådant sätt att det onda inte känns. Eller åtminstone känns lite mindre.
Jag har ätit upp alla vindruvor i fruktskålen vid receptionen. Berätta det inte för någon.
Jag har klarat av veckans andra lunchpromenad.
Jag har saknat min pojkvän. Det kändes lite surt att behöva gå hemifrån imorse när han fortfarande låg kvar i sängen.
Jag har fått en gigantisk flagga med företagsloggan som jag kan sätta upp på väggen på mitt kontor. Fast jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det. Tejp? Häftstift?
Jag har inte orkat arbeta, men insett att jag måste. Helgen är inte förrän om flera dagar.
Jag har skrivit en lista på saker jag vill köpa ganska så omgående. Helst i dag.
Jag har ätit oxfilé. Det är bra att besöka föräldrarna ibland, speciellt när man får med sig massa bra matlådor hem.


Kommentarer
Postat av: vickan

Hej, fin blogg du har :) hur mår du idag ?

2011-04-05 @ 18:44:07
URL: http://elisabethvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0