Söndagsbrunch

För en vecka sedan fyllde Marielle år, och detta firades igår med en brunch i hennes och Davids nya lägenhet i Sollentuna. De hade dukat upp med så ofantligt många godsaker, och det var precis lika gott osm det såg ut att vara. Jag och Alex stannade till kl 22:15, vilket var längre än vi hade tänkt. Men å andra sidan hade vi så vansinnigt trevligt, och då är det ju tråkigt att inte ta tillvara på det. Vi plockade fram Guitar Hero, och spelade och sjöng så att fingrar och stämband blödde (nåja). Men jag hade kanske inte behövt dricka alla de glas vin som jag tryckte i mig. Fast å andra sidan, är det födelsedagsfirande så är det.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0