På bioduken

Fem filmer som jag gärna skulle se på bio.

Scream 4, mest för nostalgin. Men den kan ju vara bra.




Let Me In. Ganska självklart med tanke på att jag både har läst boken och sett den svenska filmen, och tycker att båda är fantastiska. Äntligen en vettig vampyrfilm istället för allt Twilighttrams, och att Chloe Moretz är med är bara en bonus.



Red Riding Hood. Det ska bli intressant att se hur de har tolkat den här gamla klassikern. Jag gillar att de går tillbaka till berättelsens ursprung.



Water For Elephants. Jag är svag för gamla cirkusar och Reese Witherspoon är en stor favorit. Jag tror att den här filmen kan vara riktigt, riktigt bra.



Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides. Förklaring helt onödig.


Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Mmm måste se let me in och red riding hood!



SV: Ja men eller hur :)

2011-04-14 @ 11:04:56
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0