3 augusti 2011



Dum som jag är gick jag inte och la mig förrän klockan närmade sig halv ett igår, och för det får jag betala ett högt pris i dag. Det känns som att hälften av min hjärna har smält, och nu ligger och tynger och får ögonen att svida och ögonlocken att hänga. Väldigt oskönt och extremt irriterande. Jag orkade inte ens läsa min bok på tunnelbanan i morse.

Inte blir det bättre av att gårdagen kändes som fredag. Att vakna upp och inse att det är onsdag var inte veckans härligaste stund, och det känns inte roligt att arbeta ytterligare sju timmar innan jag får gå hem.


Saker jag ska göra i dag efter jobbet:

- Träffa Linnea.
- Diska.
- Få hem Colfax som ska bo hos mig över helgen.
- Laga spenatsoppa så att jag har matlåda i morgon.

Saker jag hellre vill göra just i dag än att jobba:

- Ligga vid vattnet någonstans och sola tillsammans med Alex.
- Ge mig ut på en långpromenad.
- Jogga. Fast det kan jag kanske göra ändå senare i kväll.
- Ha picknick i någon trevlig park.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0