Brist på sömn



Natten har varit ett litet helvete. Efter några få timmars sömn vaknade jag och kunde inte sluta hosta. Det pågick i flera timmar, och ju längretiden gick desto mer tog paniken över. När klockan visade på strax efter fem var jag nästan redo att gå upp och åka till jobbet bara för att kunna gå hem tidigare och försöka få några timmars eftermiddagssömn. Men till slut kickade hostmedicinen in och jag kunde äntligen få somna. Fick sova i ungefär två sekunder, sedan ringde klockan. Kul. Tack.

Har så vansinnigt dåligt samvete gentemot Alex. Även om min natt var helvetisk så var inte hans särskilt rolig heller. Ligga tio centimeter ifrån mig och höra allt detta hostande. Redan igår kväll skällde han på mig och trodde att jag inte hade tagit min medicin, och nu fick han inte sova. Förbannade hosta som ställer till det.

Nu får ni ursäkta mig, jag ska försöka hitta ett par klädnypor alternativt tandpetare, som jag kan spärra upp ögonen med så att jag inte somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0