Det är torsdag



Kattskrället levde om i natt, och hon verkade finna nöje i att väcka mig med sitt jamande om och om och om igen. Låg hon inte borta i soffan och skrek, så var det under sängen. Så särskilt utvilad är jag inte i dag heller. Men jag funderar på om jag ska sätta på henne selen i dag och gå ut med henne lite på gården. Det kan nog vara nyttigt för henne att göra något annat än bara ligga inne och sova. 

I övrigt bjuder kvällen på en tur ner till tvättstugan. Lika bra att tvätta innan semestern börjar, så man slipper hålla på med det när man är ledig. Disken struntade jag i igår, så den får jag väl ta tag i också. Så vansinnigt tråkigt. Har jag tur kommer Alex över, och så kan vi pusha varandra att ge oss ut och jogga lite. Jag vill verkligen det, men självdisciplinen är långt ifrån närvarande just nu och en liten knuff i rätt riktning skulle inte skada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0