Grattis mormor!

I dag fyller min fantastiska mormor 80 år. Vi var där och firade henne, och tryckte i oss både mat och sötsaker så att jag inte behöver äta mer i dag.

Jag har världens finaste mormor, och jag önskar verkligen att jag får ha henne kvar i många, många år till. Detsamma gäller för farmor och farfar. Jag oroar mig ofta över att något ska hända eller att det bara är deras tid att lämna oss. Det är min värsta mardröm, och jag har så svårt att se ett liv utan dem. Men om något är oundvikligt så är det just det, vi kommer alla hamna där. Och då gäller det att ta tillvara på den tiden man har. Och jag är så otroligt tacksam över att jag har fått just Ulla som mormor, Margit som farmor och Karl som farfar. De är verkligen världens bästa och jag älskar dem oändligt mycket.



Farmor, Hugo och Alrik.



Vivan och Eivor.



Jag fick inte en enda bra bild på födelsedagsbarnet. Men här är hon i alla fall, min goa mormor.



Jag åt massa mat. Fick även med mig en del hem, så i morgon behövs inget lagas. Perfekt!



En liten bit tårta slank också ner, men ostbrickan och kakorna lät jag bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0