I morgon börjar det vanliga livet igen



Jahopp, så var årets sommarsemester slut för den här gången. Det känns åt skogen. Jag har ingen lust att gå till jobbet i morgon bitti. Bara tanken på att behöva gå hemifrån strax efter kl 7 får mig att vilja sjukanmäla mig. Vetskapen att jag kommer ha galet mycket att göra på jobbet är inte heller särskilt rolig, men det är bara att bita ihop. Hösten må vara lång, mörk och kall, men en resa till varmare breddgrader väntar. Vi måste bara bestämma oss för vart vi vill åka och hitta en resa till lagom pris.

Nu ska jag ägna resten av kvällen (vilket inte är max en timme, för sedan väntar sängen om jag ska orka upp i morgon) åt att komma på olika roliga aktiviteter jag kan ägna mig åt under hösten så att jag inte går under när ekorrhjulet snurrar allt snabbare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0