It drives me crazy



Stress, stress, mera stress. Jag blir inte förvånad om mitt huvud snart sprängs i tusentals småbitar. Mitt vänstra öga har redan börjat genom sitt konstanta ryckande, och jag känner hur hjärtat rusar lite snabbare än vad det brukar göra.

Som om det inte vore nog att detta är sista veckan innan jag går på semester och jag har galet mycket att få klart innan dess- fakturasystemet kommer bara att fungera i dag, för sedan ska det ligga nere onsdag- söndag för någon uppdatering eller vad det nu var för skit. Inte kul att jag då hade 61 fakturor när jag kom i morse. Fakturor som jag måste kontrollera innan jag skickar dem vidare för attest, och det tar ungefär hundra år att få klart en faktura om jag har otur. Den här dagen kommer att bli min död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0