Jabba the Hut på besök



För andra gången på kort tid känner jag hur sjukdom och elände står och knackar på min dörr. Det började igår med att jag kände mig frusen och tung i huvudet. Det blev bättre efter att jag tagit en Ipren, vilket jag vanligtvis inte skulle ha gjort. Men nu ville jag försöka mota Olle i grind, för jag vill fasiken inte vara sjuk på min semester. I dag känns det lite bättre, bortsett från att jag fortfarande är lite seg i huvudet (dock inte på det febriga sättet) och det känns som att jag har Jabba the Hut i halsen. Blir det inte värre än så här kan jag leva med det.

Men jag ska inte klaga. Jag har en vän som har åkt på lunginflammation OCH dubbelsidig öroninflammation. Där snackar vi om någon som det är synd om, och då är mina problem ingenting i jämförelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0