Joakim von Anka och tre knattar

När jag var liten älskade jag Duck Tales. Men av någon anledning så finns det två olika introlåtar till det programmet, och jag har inte den blekaste aning om vilken som kom först. Jag vet bara att jag kan sjunga med i båda, och att "refrängen" i Joakim von Anka och tre knattar låter bättre i min mun än den i Ankliv- versionen. Men vilken version är egentligen bäst? Jag lutar åt Joakim von Anka och tre knattar, det är lite mer edge i den.

Ska vi rösta och se vilken som vinner?




Kommentarer
Postat av: Archery OS

Jag röstar på Joakim von Anka och tre knattar.

Det finns ju två inledningar av Räddningspatrullen också men den första är ju rent skitdålig. Rolig dock men texten är ju dynga.

http://www.youtube.com/watch?v=wqROzw1Y3Ts

Svar: What???!!! Här har jag levt i tron om att det finns endast EN version av Räddningspatrullen- låten. Och så visar du mig att det finns ännu en. Aja, tur att de bytte ut den, för den var inte alls i samma klass som den andra.
Helena

2012-09-29 @ 02:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0