London calling



Jag är vanligtvis ganska glappkäftad av mig, men jag tror inte att jag har berättat här i bloggen att det är London jag ska till i morgon? Nej? Det är bara på Facebook jag har skrikit ut min glädje över att äntligen få besöka den brittiska hufvudstaden.

Vi skippade solsemestern den här sommaren och satsar istället än en gång på storstadslivet. Jag har aldrig varit i London tidigare, inte ens mellanlandat, och Alex har bara varit där en gång tidigare på business trip (jag börjar redan svänga mig med det engelska vokabuläret, det bådar gott) och då hann han inte med att se särskilt mycket. All work and no play. Nu blir det annorlunda. Sightseeing, shopping, promenader, god mat, förhoppningsvis en musikal...

Vi åker i morgon bitti och planet hem går inte förrän på fredag kväll, vilket betyder nästan fem hela dagar i London. Det kommer att bli totally awesome!


Kommentarer
Postat av: dagensblog

vill du gästblogga hos mig?



kolla då länken! :D



http://dagensblog.blogg.se/2011/august/utkast-aug-3-2011.html#comment

2011-08-07 @ 18:56:36
URL: http://dagensblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0