På lunchtallriken



För några veckor sedan öppnade en kinesisk restaurang i Västertorp. De har hållit på och byggt om den lokalen i en evighet, och att det var just en restaurang som skulle slå upp portarna var enormt välkommet. Även om det redan finns en japan, Sibylla gatukök, tre pizzerior, två caféer och en kvarterspub. Vad jag har sett har det varit ganska mycket folk på den nya kinarestaurangen, och i dag bestämde vi oss för att testa deras lunchbuffé.

Jag är svag för friterad kyckling med ris och sötsur sås, och det brukar ju vara svårt att misslyckas med. Men även de andra rätterna får bli godkända, och jag kan definitivt tänka mig att gå dit igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0