Pasta på tallriken

Efter arbetsdagens slut mötte jag upp Helene, Linnea och Cathrine på Vapiano vid Gamla Stan. En mycket trevlig middagsdejt, även om jag åt lite för mycket. Det blir lätt så när jag äter ute på restaurang. Trots att jag är mätt ska jag äta upp allt på tallriken, eller åtminstone så mycket som det bara går. Tror att det är Joakim von Anka i mig som talar, det jag betalar för ska ätas upp. Inte en av mina bästa egenskaper, och helt klart något jag måste jobba på.



Jag åt som vanligt scampi. Fast kocken missuppfattade mig först, och lagade en scampi e spinaci. Det hade jag ju inte beställt, så han fick göra om och göra rätt.



Den enda som fastnade på bild var Cathrine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0