Sex and the City 2

I helgen låg jag som bekant mest på soffan och tyckte synd om mig själv, och då passade jag på att se den andra Sex and the City- filmen. Jag hade inte sett den tidigare, så det var på tiden att jag äntligen tog tag i det. Förväntningarna var ganska låga då jag minns att recensionerna inte var helt snälla när filmen först kom ut. Och visst, den var rätt förutsägbar och inte särskilt nyskapande. Men det räknade jag å andra sidan inte med heller. Inte skrattade jag särskilt mycket, men den där SATC- känslan fanns ju åtminstone där så det kan jag förlåta. Allt som allt är det en film som jag är glad att jag äntligen har sett, men som jag inte har några planer på att se om. Vill jag ha mer av Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda tittar jag på ett avsnitt av serien istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0