The Lion King Musical



Jag ville verkligen se en musikal när vi var i London, och av en slump gick vi förbi Lyceum Theatre där The Lion King spelades. Efter att ha velat lite fram och tillbaka köpte vi de näst dyraste biljetterna. 59, 90 pund fick vi betala, men det var å andra sidan riktigt bra platser. Vi hade dessutom sån vansinnig tur att ingen satt på de två platserna framför oss, så sikten mot scenen var perfekt.

Och vilken jädra musikal det var! Min haka hängde nere vid knäna under hela öppningsscenen med Circle of life. Allting var så himla välgjort och vackert. Skådespelarna gestaltade djuren på ett sånt bra sätt att det blev väldigt trovärdigt. Jag blev helt blown away, och har fortfarande inte riktigt återhämtat mig. Helt fantastiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0