Kräftskivan i bilder

Kom på att jag utlovade bilder från fredagens kräftskiva.



Alla fick fina hattar. Av någon anledning tog alla av sig dem senare under kvällen. Alla utom jag, vill säga. Jag gillade min hatt.



Det fanns två olika storlekar på hatt. Jag undrar- ju tjockskalligare man är, desto större hatt...?



Becel tyckte inte om att ha hatt.



Jag är ganska säker på att jag åt flest kräftor. Men det är ju så gott.



Lite västerbottenpaj slank också ner.



Gabrielle med två vänner- svenska Gabriella och Claire som är bosatt i London.



Det snapsades friskt...



... och sjöngs snapsvisor.



Jag är ju inte mycket för snaps, men en liten Hallands fläder klämde jag i mig.



Jag kände mig inte så slirig, men vissa bilder säger annat...?



Becel ville också vara med vid bordet.



Kusin Kristofer var självklart där. Han odlar skägg.



Så lekte vi lite med hattarna.



Efter lite snaps är ju sånt rätt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0