Eftermiddagsfunderingar



Den här dagen bjuder inte på mycket kul. Ska hem och städa efter jobbet, för i morgon kommer Alex vänner över på middag och då kan det vara trevligt om det ser lite representabelt ut hemma. Mycket mer än så lär jag ju inte hinna med i kväll, även om det kliar i fingrarna att få se nästa avsnitt av Alias.

Ser fram emot att få gå hem från jobbet, samtidigt som att jag inte har någon lust att ge mig ut. Det är så himla kallt ute, och jag fryser lite trots att jag i dag har varit förutseende och kör på pantalonger under byxorna. Vantar har jag också plockat fram, så nu är det bara vinterjacka och varmare skor som ligger undangömda. Men med tanke på att årets första snö föll i natt kan det kanske vara läge att rota fram allt sådant ur gömmorna. För det lär ju inte bli varmare än på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0