Fredag igen!



Härligt med fredag igen! Tråkigt att det ska vara grått och regnigt ute, men å andra sidan har inte jag några planer på att bege mig ut heller så vädret kvittar väl egentligen.

Lovade ju en uppdatering på vad som hände med lägenheten. Vi hamnade till sist på plats 3. Den som fick den hade stått två år längre i kö. Så jäkla surt. Tillbaka på ruta ett, bara att börja om. Det börjar kännas som att vi aldrig kommer hitta något större.

Aja, ska inte gräva ner mig på grund av det där med lägenheten. Jag får tänka på allt annat som är roligt istället. Som att det är fredag! Att jag måste städa i kväll kan jag ju försöka att inte låtsas om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0