God Jul Helena önskar Helena



Jag drog en snabb vända i stan efter jobbet, och kom hem med en julklapp till mig själv. Kassörskan frågade om det skulle slås in, och jag är inte den som är den. För det är ju betydligt roligare att få öppna ett paket än att bara fiska upp det man har handlat ur en vanlig påse.

Vad jag köpte? En bh. En dyr jäkla bh, dessutom, men efter att ha sprungit runt i fyra affärer utan att ha hittat det jag sökte efter fick det bli denna. Tur att jag hade hundra kronor i värdecheckar på Åhléns, så slutpriset hamnade på trehundrafemtionio kronor. Nu jäklar ska denna lilla skönhet användas tills den blir alldeles sladdrig och urtvättad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0