Gravidmagar och presenter

Så var jag hemkommen efter en fikadejt med Linnea och Cathrine. Mycket prat om bebisar blev det, då Cathrine inte har så långt kvar nu innan hennes unge ploppar ut. Beräknat förlossningsdatum är 26 januari, men sådant där kan ju dra ut på tiden om man har otur. Hon ser i alla fall oförskämt bra ut, och har inte gått upp särskilt många kilo utöver det som är nödvändigt för bebisens skull och illamåendet har hon klarat sig helt ifrån. En sådan graviditet önskar jag mig också när det är dags, men det lär väl bli det motsatta- viktuppgång 30 kilo och ett konstant illamående växlat med sug efter rent smör.



Här har vi blivande mamma Cat.



Och Linnea.



Eftersom både jag och Linnea fyllt år byttes det presenter. Linnea hade lagt massa krut på inslagningen.



Cathrine satsade på prickig pastell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0