Lördagkväll i Sjöstan

I kväll lämnade jag Alex hemma och åkte tillsammans med Linnea hem till Helene i Sjöstan. Lite middag, lite dricka, lite häng med brudarna. Riktigt slappt och mysigt, precis vad jag ville ha denna lördagkväll. Råkade dock äta lite för mycket Noblesse, så om vågen visar på plus två kilo i morgon blir jag inte förvånad. Kanske läge att ta en "härlig" söndagspromenad i den uppfriskande kylan i morgon...?



Helene blandade drinkar.



Det bjöds på bakad potatis.



Och efterrätt.



Som sagt, en mycket trevlig kväll och som grädde på moset fick jag skjuts hela vägen hem. Var hemma på tio minuter istället för fyrtiofem minuter, som det skulle ha tagit om jag åkte kommunalt. Sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0