Med huvudet i det blå ibland



Hallå hallååå!!!

I dag är det onsdag och därmed lill- lördag! Många äro de som planerar att gå ut och festa loss i kväll. Jag hör inte till den skaran, men det är nästan så att jag själv tror att jag tog mig en rejäl sup i morse innan jag klädde på mig. Upptäckte precis, under ett toabesök, att jag har satt på mig trosorna ut och in. Och då vill jag bestämt minnas att jag faktiskt kontrollerade det där innan jag drog på mig pantalonger och byxor ovanpå. Och ändå så vart det fel! Begåvat.

Nej, det blir inget partajande för min del i dag. Ska och spana in en lägenhet efter jobbet, men jag ligger nog några platser för långt bak i kön för att kunna få den om jag nu skulle vilja ha den. Men men, mirakel har väl hänt förr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0