När det går fel från början



Åååhhh, jag är på så dåligt humör trots att det är fredag. Vaknade och upptäckte att jag när klockan ringde hade lyckats ställa om den så att den snoozar 06:35 på lördag. Detta ledde givetvis till att jag försov mig, men tack och lov var klockan bara 07:08 när detta upptäcktes så skadan gick att reparera lite halvt. Men å andra sidan ahde då stressen redan brutit ut, och när jag blir så stressad har jag svårt att släppa det. Hjärtat rusar fortfarande fram i hundraåttio, och jag vill mest av allt ställa mig i ett ljudisolerat rum och skrika mig hes.

I kväll är det julfest med jobbet. Och jag, som alltid brukar älska sådant, är inte ett dugg taggad. Finns väl flera orsaker till det, men jag hoppas att jag har fel. Jag hoppas att det blir sensationellt bra trots att förutsättningarna pekar åt andra hållet. Oavsett vilket så blir det ett lugnt firande för min del. Jag ska ju upp till stallet i morgon, och då vill jag inte må dåligt. Det har jag provat på och det var inte kul.

Nu ska jag försöka bli glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0