Shoppingrunda

Nästan hela eftermiddagen tillbringade vi inne i stan. Vi gick runt i affärer och letade både teknikprylar och kläder, och även om vi inte lyckades pricka av allt på listan så kom vi hem med de flesta sakerna i alla fall. Och det får vi väl vara glada över.



Det var baske mig inte lätt att hitta kläder åt Alex. Den här t-shirten köpte han dock inte, men däremot en annan.

Sedan lunchade vi på The Crib. Gissa vem som åt vad? Svaret hittar du längst ner i inlägget.


































Ja. Alex beställde till mitt förtret in en caesarsallad när jag hade låst in mig på burgaren. Jag förklarade för honom att han inte kan vara nyttig om jag ska vara så onyttig, för då får han mig att känna mig som en dålig människa. Men sedan kom jag på att det inte är ett dugg nyttigt att äta en caesarsallad. Dressingen och krutongerna är inte nyttiga någonstans, och efter att ha kommit till den insikten kändes det genast mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0