Stormsteg



Två och en halv dag kvar, sedan är det julafton. Hur fasiken gick det till? Förra veckan kändes det som mitten av oktober, och plötsligt kom (blöt)snön och på lördag är dopparedan här. Oj, dopparedan, det lät lagom snuskigt...

Igår inhandlade jag dessutom de sista julklapparna som jag har ensamt ansvar över. Det enda som saknas nu är det som Alex familj ska få, men där har vi det mesta planerat och uttänkt, så det är bara att ge sig ut på lördag och plocka ihop allt. Men det är så skönt att vara i stort sett klaaar! Nu kan jag stressa över andra saker istället, som vad jag ska ha på mig på julafton eller varför jag inte har något presentsnöre. Det senare måste definitivt skrivas upp på "att handla omgående"- listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0