Sydney Bristow all over again



För att göra en tråkig dag ännu tråkigare så ägnar jag kvällen åt att springa mellan lägenheten och tvättstugan. Roligare saker att göra en tisdagkväll kan jag tänka mig, men för att åtminstone lätta upp stämningen litegrann här hemma så passar jag på att plöja några avsnitt av Alias under tiden. Är inne på fjärde säsongen, men jag tycker inte att den håller samma klass som de tidigare och det har gjort mig lite besviken. Nu var det i och för sig ett avsnitt som var riktigt spännande, men sedan var nästa avsnitt lite mer mellanmjölk igen. Vilket på intet sätt hindrar mig från att fortsätta se serien. Det är ju trots allt Alias.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0