Varm i hjärtat



Det värmde något otroligt i hjärtat när jag kom hem och möttes av detta kort från Uppsala Katthem. Så himla fint gjort att de skickar ut tackkort till de som donerar pengar för att de ska kunna ta hand om hemlösa katter. Speciellt som att jag inte hade förväntat mig något sådant.

Det finns så många hemlösa katter i det här landet, och bara för att de är djur betyder inte det att de klarar sig ute i det fria. De behöver någon som tar hand om dem, och även om man inte kan ta hand om en katt så kan man alltid skänka en liten slant för att hjälpa katthemmen att ta hand om dessa katter och placera dem hos bra och vettiga familjer.

Jag skänkte som sagt pengar till Uppsala Katthem:

PG 210613-6

Ett annat katthem som är i behov av ekonomiskt stöd är Stockholms Katthem:

PG 900179-3

Det finns ännu fler katthem runt om i landet, sök på Google så får du säkert upp något som ligger nära dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0