Från Tomten

Det lönar sig att vara snäll. Då kommer Tomten med massa fina saker på julafton. Det här är vad jag fick igår.



Solsidan säsong 1. Perfekt! Tror att jag har missat ett par avsnitt från denna säsong, så det ska bli riktigt kul att kötta igenom hela boxen.



Jag avverkar böcker på löpande band, så dessa tre var ett välkommet tillskott till samlingen. Ser framförallt fram emot Alex Schulmans bok som har världens längsta titel- "Att vara med henne är som att sprigna uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött".



Choklad i överflöd. Nu ska vi tjocka till oss, jag och Alex. Noblessen är redan öppnad...



Vi fick en ny vattenkokare.



Jag behövde verkligen nya ridhandskar. Mina gamla är en trasig katastrof som består av mer hål än tyg som sitter ihop.



Presentkort på H&M. Perfekt eftersom jag faktiskt behöver uppdatera min garderob lite.



Jag blir så glad när fler tänker som jag och ger bort Unicef- julklappar. Det är viktigare än något materiellt man kan få. Tack Ulf och Kerstin!



Pengar. Det funkar alltid, för det finns alltid massa hål att stoppa dem i. Just dessa slantar tror jag får öronmärkas till en New York- resa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0