When I lived alone, is there a ghost in my house?



Hallå, det är spöket från ditt förflutna som är här för att visa dig tre av dina tidigare jular som talar!

Eller så är det bara någon som var lite ostadig på handen när bilden togs. Jag antar att jag får ta på mig det. Men det är trots allt ganska så passande, för jag är lite skakig just nu. Nervös inför det där med lägenheten. Vi har plats 7 nu, och om en timme går anmälningstiden ut. Det ska mycket till för att lägenheten ska bli vår, men jag kan inte låta bli att hoppas lite i alla fall. Mot bättre vetande.

Tänkte att jag skulle köpa en liten lussebulle imorse på Hemköp för att lugna mina nerver lite (bli lite glad över något och komma på andra tankar). Men när jag tog i en av de få lussebullarna som fanns där kände jag att den var på tok för torr och hård för att det skulle vara värt det. Så den fick ligga kvar. Jag är fortfarande besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0