Blivit med klocka



Det är många år sedan jag använde klocka. Mobilen har fyllt den funktionen, och den där klockan har aldrig saknats runt handleden. Men för några dagar sedan var jag med Alex på Ur&Penn, då han är i behov av en ny klocka efter att ha tappat sin gamla. Han hittade ingenting som föll honom i smaken, men jag, däremot, fick upp ögonen för den här silvriga och vita modellen. Och eftersom jag ändå varit i klockköpartankar ett tag, och den bara kostade 150 kronor (älska när det är tokrea), slog jag till. Ett bra fynd, och nu ska jag bara komma ihåg att använda den också.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag älskar klockor! Jag har hur många som helst. Själv kan jag inte leva utan dem, finc & praktiska accessoarer :)



Jonna

2011-02-14 @ 13:58:55
URL: http://wecanwintherace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0