Dag 4 - Mina mål/ drömmar/ önskningar



Min högsta dröm är att få leva mitt liv med den här mannen vid min sida. Det är även en önskan och ett mål, för kärlek är ingenting som kommer av sig självt. Man måste se till att hålla den levande, kämpa för den. Jag drömmer också om barn, men det ligger några år fram i tiden. Och jag önskar att vi alla får vara lyckliga.

Några andra stora saker som man kanske kan ta upp är väl att jag önskar att jag lyckas ta det där jädra körkortet någon dag. Och jag drömmer om att komma på vad jag vill göra i livet, det vill säga vad jag vill arbeta med. Målet är att arbeta med någonting som jag brinner för. Att jag ska tycka att det är roligt att gå till jobbet varje dag. Så där roligt som det bara kan vara om man verkligen älskar det man gör.

Så nu ska jag bara se till att förverkliga mina drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0