Dag 6 - Typ av killar jag faller för



Jag är inte så extremt fåfäng av mig när det gäller killar, och även om det är uttjatat så är inte utseendet det viktigaste. Självfallet måste man vara attraherade av varandra för att det ska kunna bli något, men för mig är det betydligt viktigare hur han är som person än hur han ser ut.

Det jag vill ha är en kille som har humor, som får mig att skratta. Det är viktigt att han inte tar sig själv på för stort allvar, för hur sexigt är det med någon som har en pinne upp i röven och inte kan skratta åt pinsamheter och dåliga skämt?

Andra kvaliteter jag uppskattar är de vanliga- ärlighet, omtänksamhet, snällhet, intelligens bla bla bla... Han får gärna gilla bra musik (det jag lyssnar på), vilja se samma tv- serier och filmer som mig samt tycka att det är superkul att gå och shoppa tjejkläder i flera timmar. Men gillar han inget av det, men jag gillar honom ändå, så är inte det hela världen. Sådant kan man ju träna upp honom till att tycka om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0