En eftermiddag i Liljeholmen



Efter att ha rensat i garderoben igår kväll, åkte jag och Alex till Stadsmissionen i Liljeholmen i dag, där vi dumpade två påsar kläder. Det kändes skönt att bli av med dem, och veta att någon annan kanske kommer att glädjas av dem istället. Jag har dock sparat massa kläder som stuvades ner i källaren, i väntan på jag-vet-inte-vilka-tider. Egentligen borde jag väl gå igenom dem ytterligare en gång, för jag är rätt övertygad om att det finns en hel del som jag kan göra mig av med. Så slipper de ta upp plats.

Efter att ha gått runt i olika butiker (köpte en ny blus på Sisters- måste ju passa på att fylla på garderoben nu när den inte längre är överfull...) åt vi en sen lunch/ tidig middag. För min de blev det quesadilla, som var helt ok, medans Alex åt en vegetarisk sallad (chockerande att han klarade sig utan kött).

Det blev kanske inte en sådan söndag som jag hade tänkt mig, men det var väldigt mysigt ändå. Ett fint avslut på veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0