Mitt lockiga och raka hår



Jag tänkte att jag skulle visa hur mitt hår ser ut när det är helt ofixat och när det är lite fixat.

Mitt hår har ett naturligt självfall, som jag inte alltid är helt överens med. Oftast använder jag plattången åtminstone litegrann för att fixa till luggen (den krullar upp sig och blir jäkligt bångstyrig om man inte är envis med den), men ibland går jag loss på hela håret.

Här har jag låtit håret självtorka. På ena sidan lockar det sig rejält, och på den andra sidan har jag plattat det. Jag gillar att jag med enkla medel kan byta frisyr utan att det blir krångligt eller är särskilt tidskrävande. Perfekt för mig, som sällan orkar bry mig nämnvärt om håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0