Totalt ointressant

Det har inte hänt särskilt mycket här inne i dag. Jag har haft annat för mig:

- Jobbat. Det tog som vanligt upp nästan hela dagen.
- Tränat med Alex. 35 minuter på löpbandet (tänker börja ta tag i löpningen på allvar nu, så har vi tur blir det Vårruset om några månader) och 30 minuter i gymmet. Armarna fick jobba så in i helskotta.
- Lagat mat med Alex, vilket innebär att jag får diska medans han står för matlagandet. Hans fördelning, inte min.
- Tittat på Top Model.
- Tittat på CSI.
- Tittat på Fråga Olle.
- Nästan somnat i soffan.
- Borstat tänderna och tandtrådat.

Nu är jag redo för sängen. Inser att jag komemr få alldeles för så sömntimmar.

- Ooh, glömde nästan, duschat och tvättat håret (och sedan fönat det torrt). Mycket viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0