Helt ok måndagsträning



Dagens träning:

25 minuterspromenad på lunchen.
45 minuter på löpbandet efter jobbet, varva jogga och powerwalka med olika lutning.
25 minuter i gymmet vid maskinerna.

Egentligen hade jag inte någon lust att träna efter jobbet, men jag är så glad att jag släpade mig dit ändå. Det var inte alls lika mycket folk som det varit tidigare under januari, och man kan ju alltid hoppas på att det är nyårslöftena som redan har tröttnat. Härligt att kunna lägga beslag på ett löpband igen. Extra stolt är jag över att jag fortsatte in i gymmet och körde lite styrka alldeles på egen hand. Det har jag inte gjort förut när jag har tränat själv, men nu jäklar ska det bli mer av den varan. Det är inte bara konditionen som ska förbättras, musklerna ska titta fram ur sina gömställen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0