Tips på roligheter?

Fredagar är de bästa arbetsdagarna, för då slutar jag redan kl 15:30. Passar mig som handen i handsken. I dag är planen att möta upp pojkvännen lite senare (men först tänkte jag försöka hinna med lite spring i affärer), vad vi ska göra är dock ännu oklart. Vi vill hitta på något kul, men fantasin tryter. Det enda jag kan komma på är käka middag på Vapiano- gott och billigt och man är garanterad en trevlig kväll. I övrigt kommer jag bara på saker som jag inte vill göra.

Spela biljard.
Gå på bio, för det finns inga filmer som jag är sugen på att se.
Promenera runt på stan utan mål, det är för kallt för det.
Dricka öl på valfritt ställe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0