Det var den torsdagen



Arbetsdagen gick rätt fort i dag, och efter att ha släpat mig runt på både blåa och gröna tunnelbanelinjen för att komma till T- Centralen, mötte jag upp Linnea för en fika. Det fick bli en ischailatte för min del, vilket är perfekt när det är sommarvärme utomhus.

Och nu sitter jag hemma i soffan. Pojkvännen är på middag hos en KTH- vän, och när jag pratade med honom för trekvart sedan hade han inga planer på att åka hem snart. Jag tror att han har glömt att det bara är torsdag, och arbetsdag i morgon. Det minns jag dock alltför väl, och med tanke på att jag har galet mycket att göra i morgon innan jag får gå på semester, är det väl lika bra om jag kryper ner under täcket snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0