Färdigt funkar också



Alex är inte här i dag, förhoppningsvis kommer han tillbaka i kväll. Och jag orkade inte ställa mig och laga någon vettig mat till mig själv, så därför slängde jag in en färdiglasagne i ugnen och avnjöt den en timme senare, när den var klar. Inte den bästa lasagnen, kanske, men den funkar när man inte orkar eller har tid att anstränga sig lite extra. Mätt blev jag i alla fall. Nu ska jag äta en av Alex små Twixglassar till efterrätt. Är han inte här och kan försvara dem, får han skylla sig själv. Moahahahaha (det där är mitt elaka skratt, om det nu inte framgick så tydligt)!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: haha ja det är sant, datorn är så mycket roligare än att städa! ;)

2011-07-15 @ 19:43:12
URL: http://linneajjansson.blogg.se/
Postat av: Adine

Haha, han får sätta lås på frysen när han inte är hemma :P

Svar: Eller hur! Hur god som helst :D

2011-07-15 @ 20:15:14
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0