Min söndag



Det är dags för mig att krypa ner under täcket, för nu är helgen slut och i morgon väntar en ny arbetsdag. I dag har jag inte åstadkommit mycket mer än att jag har lyckats avverka halva första säsongen av Roswell. Jag vet inte om jag ska vara imponerad över detta eller om det är skrämmande att jag mest har suttit i soffan hela dagen. I vilket fall som helst så kan jag knappt vänta på att få tid till att se fortsättningen. Riktigt spännande!

Jag var en sväng till affären under eftermiddagen. Tänkte köpa vattenmelon, men det blev inget av med det. De bitarna som fanns att tillstå var inte så fräscha längre, och då avstod jag hellre. Får göra en mental notering att köpa det i morgon istället. Inte glömma.

Nu är det dags för mig att krypa ner under täcket och sova för i morgon väntar en ny arbetsdag. Jag har på tok för mycket på jobbet just nu, så det är inget jag ser fram emot, men om två veckor är det semester igen. Det får vara min morot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0