Stress, stress, mera stress



Det är INTE ok att det vägrar sluta rycka i mitt vänstra ögonlock. Det är som om någon har fäst en fiskelina i det, och nu står och drar i linan med snabba ryck. Ytterst obehagligt, och vansinnigt ovälkommet. Jag misstänker att det är ett tecken på stress. Jag känner mig åtminstone stressad. Har galet mycket att göra på jobbet, och jag vet inte riktigt var jag ska hitta tiden till att kunna slutföra allt. Egentligen borde jag inte slösa bort min dyrbara tid på att sitta och blogga, men när det rycker som värst i ögat är det snabbaste sättet att bli av med det att sysselsätta sig med någonting annat än arbete, något som gör mig avslappnad. Då lugnar sig det lilla ögonlocket, och jag kan hoppa in i stresspiralen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0