Semesterfeeling

Jag och Alex har en vecka kvar innan vår första vända av semestern börjar, men redan igår infann sig den där underbara semesterkänslan. Lightversionen av den i alla fall, för någonstans visste man ju trots allt att det bara var en vanlig lördag.

Vi åkte in till stan, köpte med oss varsin sallad och promenerade ut till Skeppsholmen. Där satt vi på en gräsplätt vid vattnet och bara njöt av värmen och varandras sällskap.



Vädret var helt underbart.



Salladen hade vi köpt på Café Avenyn på Kungsgatan. Så. Jäkla. God. Ska nog försöka mig på att slägna ihop något liknande till lunch i veckan.



Sedan promenerade vi tillbaka längs Nybroviken...



... och gjorde ett stopp i Berzelii Park, där vi drack varsin öl. Så vansinnigt mycket sommar så det finns inte. Jag hoppas att sommaren kommer att bjuda på fler dagar som gårdagen. Att det inte är slut på det fina vädret, men jag skulle inte bli förvånad om mina semesterveckor blir gråa och regniga. Det verkar liksom höra till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0