Bra vs dåligt



Bra:

- Jag ska träffa Alex i dag. Har inte träffat honom så mycket de senaste dagarna, och det tycker jag inte om. Jag är mycket gladare om jag får träffa honom dagligen, om så bara för att sova bredvid honom.
- Vi ska titta på en lägenhet i kväll. Jag vet, jag vet, inga förhoppningar. Men vi ska åtminstone titta på en lägenhet, och det är bättre än att inte titta på en lägenhet.
- Det är en kort arbetsvecka, fyra dagar.
- Det är ok väder ute. Det vill säga, det regnar inte och man ser himlen.


Dåligt:

- Jag är sjukt trött.
- Koncentrationsförmångan är nästan lika med noll, vilket gör det svårt att få saker gjorda på jobbet.
- Orka laga middag i kväll. Kanske lax i apelsinsås, det behöver man bara sätta in i ugnen och så sköter det sig självt.
- Det är tisdag, men det känns som onsdag.


Kommentarer
Postat av: isabelle

Ja den är riktigt fin! :)

2011-06-21 @ 14:53:57
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0