Kvällsbestyr



Äntligen behagade min pojkvän komma hem efter att ha druckit öl med gamla KTH- kamrater. Vad har jag då passat på att göra när han har haft annat för sig?

- Ätit köttbullar och makaroner. Alex åt quesadilla på Friday's, och jag är lite avundsjuk. Men det är inget fel på köttbullar och makaroner. Så länge man har ketchup på, vill säga.
- Tittat klart på fjärde säsongen av Grey's Anatomy. Mycket bra.
- Tittat på några avsnitt av Gossi Girl. Jag har inte sett ett enda avsnitt efter The Townie, så det var på tiden. Det är ju trots allt en favoritserie.
- Sovit på soffan någon timme eller två.

Sedan Alex kom hem har jag:

- Duschat och tvättat håret.
- Borstat tänderna.

Det jag har ignorerat i kväll till förmån för mitt serietittande:

- Diska.
- Plocka undan den rena tvätten som hänger på en ställning för att torka.
- Dammsuga.
- Dammtorka.
- Skicka bilder till en tjej i min ridgrupp.
- Köpa flingor.

Jag måste säga att jag är rätt nöjd över hur min kväll blev trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0