Lägesrapport



Dagens väder matchar mitt humör. Jag känner mig deppig... och otillräcklig. Mest otillräcklig. Och det gör mig ledsen. Jag vill vara den där klippan som inte rubbas för att det blåser lite. Men istället har jag alla nerver och känslor utanpå kroppen, och drar ner mig själv så fort något inte känns bra. Och tvivlet infinner sig snabbt, som om det bara står och väntar runt knuten. En nedåtgående spiral, det är vad det är. Och allt på grund av rädsla och stundtals sviktande självkänsla. Jag vet att jag egentligen inte är otillräcklig, jag är mer än tillräcklig. Jag måste bara bevisa det för mig själv, om och om igen. Och just nu är det lite svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0