Måndagslistan



Den här dagen bjuder inte på särskilt många storslagna planer, men så är det ju med måndagar. De är alltid lika sega, och jag önskar alltid att tiden ska gå extra fort så att nästa helg kan börja.

Det jag hade tänkt göra i dag kan sammanfattas så här:

- Släpa mig iväg till Huvudsta centrum och köpa lunch. Kanske ska köra en thai i dag?
- Stanna vid mataffären på väg hem från jobbet och inhandla diverse matvaror.
- Laga mat till veckans matlådor.
- Tvätta. Hela jäkla kvällen.
- Se klart den där filmen som gick på tv igår, men som jag missade slutet på för att vi skulle åka hem till Alex mamma på middag.
- Städa. Jag borde verkligen, men vet att av alla saker på den här listan så har just städningen lägst prioritet.
- Försöka klämma in ett avsnitt av Grey's Anatomy.
- Jogga. Men Alex kommer inte att finnas där i dag och peppa mig, och då finns det en risk att jag struntar i det.
- Tvätta håret. Bäst att ta det i dag innan det blir så där skitigt att jag skäms (skämsbiten inträffar den tredje dagen utan tvätt, även om jag brukar försöka intala mig att håret mår bra av att tvättas var tredje dag och inte varannan).
- Maila lite bilder till en tjej som rider i min ridgrupp (vilket jag borde ha gjort för två veckor sedan).


Kommentarer
Postat av: Frida

Awesome blogg ^^

Haft en bra dag?

2011-06-13 @ 13:32:12
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0