Mitt första skönhetsingrepp



I natt drömde jag att jag plastikopererade näsan. Eller, det var ju inte jag som gjorde det (även om jag var vaken under hela ingreppet, som i stort sett bestod av att näsan knäcktes och lades på plats i sin nya position och sedan gipsades), utan det var doktor Miranda Bailey från Grey's Anatomy. Det kändes bra under hela ingreppet, men efteråt kom den där obehagliga känslan smygande. Borde det inte ha varit plastikkirurgen Mark Sloan som snyggade till min näsa? Inte konstigt att det tog ett jäkla tag att få ordning på snoken.

Jag misstänker att jag har överdoserat Grey's Anatomy en aning den senaste tiden. Och om bara inte den där elaka väckarklockan ringt i morse hade jag fått veta om operationen innebar en förbättring eller inte.


Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Jaaa eller hur, jag älskar korall rosa;)

2011-06-28 @ 13:54:19
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0