Mota bort tröttheten



Det är lite jobbigt ibland att jag är så kräsen vad gäller kaffe. Det är inte så att jag inte tycker om det, det är bara det att det måste hålla en viss kvalitet för att jag ska dricka det. Ibland kan jag längta efter att ta en kopp på morgonen, bara för att piggna till lite. Då är det tråkigt att kaffet på jobbet smakar apa. De flesta av mina kollegor ignorerar detta och dricker det ändå, för de måste ha kaffe. Men jag har svårt att dricka något som jag inte tycker om, då avstår jag hellre.

Jag har flertalet gånger funderat på om jag ska stanna någonstans på väg till jobbet och köpa med mig en kvalitetskaffe. Men det finns inget ställe som ligger bra placerat på vägen, i såna fall måste jag ta en omväg. Och så jäkla kaffetörstande är jag inte. Då får jag nöja mig med att försöka bota tröttheten med rykande hett te. Det brukar ju funka det också, om än inte lika effektivt.

Så jag antar att det får bli lösningen även i dag. För jag är vansinnigt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0